top_sheet

kvikk20b1.jpg
Artikkelvisninger

Årsmøte og samling Bø i Telemark 2020

• Dunkersamling og årsmøte i DR tidligere fastsatt til 13. – 14. juni.
  • Sted: Bø camping i Bø i Telemark.
  • Styret i Dunker-ringen tar i starten av mai endelig stilling til om dette kan gjennomføres. Det er avtalt med campingen og Telemark Harehundklubb.  Vi avventer til da hva som kan bli gjeldende av statlige restriksjoner i juni.
  • De som har bestilt hytter, kan bare la bestillingen ligge i bero. Ingen økonomiske krav om vi i mai må beslutte å avlyse. Da må i så fall alle enkeltpersoner som har bestilt overnatting også avbestille hver for seg.
  • Blir det avlysning, kommer styret senere tilbake til medlemmene med informasjon. Bl.a. blir styrets forslag til årsberetning og regnskap for 2019 publisert til informasjon for medlemmene.

Nye Jaktchampioner

Årsmøte og samling 2020 blir i Telemark på Bø camping helgen 13. og 14. juni.

Vi anbefaler dere å bestille hytte/overnatting allerede nå.

Bø Camping Lifjellvegen 51, 3800 Bø i Telemark TLF: 359 52 012

Telemark Harehundklubb ønsker Dunker-ringens medlemmer velkommen til Bø, og utstilling den 14. juni. Dommer for dagen vil, etter ønske, være Lars Omdal. Normalt har denne utstillingen mellom 50-100 hunder og i år skal vi overstige 100 i håp om mange dunkere, vi skal gjøre det vi kan for at dette blir et fint treff for dunkerfolket.
Vi arrangerer denne utstillingen i år på Bø camping, og har reservert hytter med tanke på deres treff. Det har vært flere treff før, på denne lokasjonen, og er en flott campingplass rett ved Bø sommerland. Vis a vis campingen ligger også en klatrepark for de som vil utfordre høydene. God mulighet for de som ønsker å ta en langweekend i området. For reservering av hytter kontaktes Bø camping direkte på telefon 35 95 20 12 og referer til Telemark Harehundklubb.
Vel møtt!!!

Sponsorer