Årsmøte og samling Bø i Telemark 2020 er utsatt til 1.-2. august

27.07.20:

Årsmøte lørdag 1. august fra kl: 13.00 holdes i Telemarkshallen, det er noen minutters gange fra Bø camping hvor mange medlemmer skal bo.

Vi beklager at det ble noen feil i budsjett dokumentet som er sendt dere medlemmer, dette er nå rettet.

Innkalling_til_årsmøte_i_Dunker-ringen_2020.docx

Signert_regnskap_for_DR_2019.pdf

Budsjett2020

DRs_Ãrsberetning_for_2019.docx

Her følger årets invitasjon til en oppdrettervinkling under årets samling i Bø.

Les invitasjonen her:

Oppdretterfokus_under_årets_dunkersamling_i_Bø.docx

Påmeldte oppdrettere er: Asle Michael Fremgård, Carl-Inge Røraas, Hans Christian Pedersen og Kolbjørn Lund. Vi ønsker oss mange flere.

Vi er i en utfordrende situasjon med smitte. Når det kommer til denne utfordringen, må ALLE ta sitt ansvar. Vi kommer til å være mellom 100-150 personer på denne utstillingen, men vi har god plass så vi skal bruke området så stort som mulig. Vi ber om at alle går inn på denne lenken og tar dette «kurset». Vi må begrense antall personer og med hver hund sier da matematikken at vi ikke kan være flere enn 2 personer per hund når det er påmeldt 100 hunder: https://www.nkk.no/korona/e-laringskurs-om-smittevern-pa-utstillinger-article173685-1372.html

13.05.: Med stor sannsynlighet blir det dunkersamling i Bø i Telemark 1. – 2. august!? Hold av helga. Det tas forbehold om at eventuelle nye innskrenkende smittevernregler fra myndighetene kan føre til endring i planene, så alle må følge med på vår informasjon i tida framover. Men nå bør alle dunkerinteresserte forberede seg på ei trivelig helg i Bø i Telemark. Overnatting kan bestilles hos Bø Camping direkte på telefon 35 95 20 12 og referer til Telemark Harehundklubb.

Det meste tyder på at arrangementet lar seg gjennomføre pr. i dag.

De som allerede ikke har avbestilt tidligere bestilte plass på campingen eller andre steder 13. – 14. juni, må gjøre det raskest mulig.

• Alle som ønsker å delta på augustsamlinga, og trenger overnatting, må bestille plass på Bø camping raskest mulig. Eventuelt andre steder med overnattingsmuligheter.
  • Hvis augustsamlinga blir avlyst, må alle som har bestilt overnattingsplass på Bø camping eller andre steder til den helga, huske på å avbestille. For reservering av hytter kontaktes Bø camping direkte på telefon 35 95 20 12 og referer til Telemark Harehundklubb.

Nye Jaktchampioner

Årsmøte og samling 2020 blir i Telemark på Bø camping helgen 1. og 2. august.

Vi anbefaler dere å bestille hytte/overnatting allerede nå.

Bø Camping Lifjellvegen 51, 3800 Bø i Telemark TLF: 359 52 012