Samling og årsmøte på Biri i 2014

Dunker-ringen ønsker alle velkommen til sin samling og årsmøte 2014 på Honne Hotell og Konferansesenter på Biri i forbindelse med Norske Harehundklubbers Forbund (NHKF) og Vestoppland HHK’s dobbeltutstilling 21. og 22. juni 2014. NHKF feirer i 2014 sitt 60 – års jubileum, og har invitert alle raseringene tilsluttet forbundet til et gigantisk treff på Biri.

Arrangementet arrangeres i samarbeid med Vestoppland HHK, og det deles ut Stor – CERT begge dager. I tillegg trekker Dunker-ringen ut en Garmin Hundepeiler på et tilfeldig katalognr. blant de Dunkere som stiller begge dager på utstillingene.

Ved årets samling er det lagt opp til årsmøteutstilling ved NHKF’s utstilling, mønstring og årsmøte lørdag 21.06.14, og Vestoppland HHK’s utstilling søndag 22.06.14.

Vestoppland HHK arrangerer for øvrig Dunkerpokalen 2014, så støtt opp om arrangementet.

Informasjon om bestilling av overnatting finner man i invitasjonen som sendes ut sammen med årsmøteinnkallingen til Dunker-ringens medlemmer i løpet av kort tid.

Årsmøteutstillingen avvikles ved NHKF’s utstilling lørdag, og vandrepremien “Dunkerfatet av 2008” tildeles BIR Dunker lørdag. Flotte håndmalte fat til beste jaktpremierte Dunker og beste avls- og oppdretterklasse Dunker lørdag.

I tillegg trekker altså Dunker-ringen ut en Garmin Hundepeiler på et tilfeldig katalognr. blant de Dunkere som stiller begge dager på utstillingene. Vi oppfordrer derfor alle til å melde på hunden begge dager, og vise frem den flotte rasen vår. Garmin-peileren har alle Dunkere like god mulighet til å vinne, uansett premiegrad på utstillingen.

Dommer for Dunker lørdag er Per Harald Sivesind, dommer søndag er John Smedbakken.

Vel møtt til ei trivelig helg på Honne, sammen med to og firbeinte venner, og husk å melde hunden på utstillingene begge dager! La oss gjøre dette til en fest!

Påmelding til utstillingene via web gjøres her.

Hvordan melde på til utstilling via web